martes, 26 de octubre de 2010

I QUASI NO ANEM A COREA

Ha sigut un dels millors grans premis de la història de la Fórmula 1 i va estar a punt de no disputar-se. Corea serà molt difícil d'oblidar. Per la seua eixida 1 hora i 40 minuts després del previst per culpa de la pluja, per l'accident de Webber (líder del mundial en eixe moment), per l'errada dels mecànics de Ferrari en el pit-stop, per la de Hamilton en anar-se el safety car o per que Vettel trencà el motor quan anava primer... Però per damunt de tot per ser la carrera en la que Fernando Alonso va tocar el cel amb els dits.
Per a ser un mite de l'automobilisme un pilot necessita títols mundials però també gestes que queden en el record dels aficionats. Accions brillants com tots recordem d'Ayrton Senna o de Michael Schumacher i com recordarem sempre també de Fernando Alonso. Les va tindre a Renault i ara ho està superant amb Ferrari. La remuntada de Mònaco, la carrera de Singapur o el GP de Corea són carreres per a la història d'este esport.
Analitzada després de l'èxtasi del moment l'actuació del 'mestre', com ja li diuen a Itàlia, és brillant, excel.lent. Pot ser en la carrera més difícil en la que ha participat no va cometre ni tan sols una errada. 55 voltes amb una visibilitat quasi nula i la tensió de la lluita pel mundial. Alonso va mantindre el cap fred per imposar-se en les condicions més difícils, es posà líder del mundial i donà un pas de gegant cap al seu tercer títol de campió del món. Es pot parlar de la seua sort, la té i molta això és evident. Però la sort no es suficient per guanyar un campionat. Enguany Alonso està demostrant una fortalesa mental per damunt de la resta dels seus rivals. Controla a la perfecció la situació. Tant que s'ha permès expressar sense vacil.lacions les seues càbales per a guanyar el títol des de la seua retirada al GP de Bèlgica. Necessitava pujar al podi en les sis carreres que restaven i almenys guanyar 2. Hi ha qui no el va creure però ell ho tenia tot perfectament controlat. Des de la carrera d'Spa ha aconseguit 3 victòries i una tercera posició. Ara podrà ser campió al Brasil, el traçat talismà on ja va aconseguir els mundials de 2005 i 2006 amb Renault. La remuntada ja és una realitat però ara, com diu Domenicalli, arriba el moment més difícil de la temporada. Ferrari i Alonso tenen per davant 2 carreres per a demostrar que són el millor binomi possible. La primera bola de partit ha arribat i l'asturià no ho va a desaprofitar.

1 comentario:

  1. Muy bien juanma! Me gusta tu blog pero me gustaria que, al ser periodista, contaras algo mas de como son tus aventuras i como vives tu las carreras i tal.... Aunitodo esta bien! Un saludo

    ResponderEliminar