viernes, 29 de octubre de 2010

ANDREA STELLA I EL SEU 'DIFFICILE'

Andrea Stella s'ha convertit en la ma dreta de Fernando Alonso en l'Scuderia Ferrari. Es van entendre a la perfecció des de l'inici i la seua química ha facilitat que en el seu primer anys junts puguen ser campions del món.
Stella és un home de la casa, amb segell Ferrari. El van formar a Maranello i ha passat tota la seua carrera dins de l'equip. Primer, només llicenciar-se com a enginyer aeronàutic, va treballar amb l'equip de mecànics de Michael Schumacher, després va estar al costat de Kimi Raikonnen. És un estudiós de la Fórmula 1, un home discret a qui li agrada treballar des del mur i que el protagonisme siga del seu pilot. Però gran part del que aconsegueix Alonso cada gran premi també és seua. Com no, pel seu treball però també per les seues manies. És l'home més supersticiós que he conegut mai però de moment li està funcionant.Des dels primers grans premis vaig establir una bona rel.lació amb ell. Sempre hem conta com veu a Fernando o les possibilitats del cotxe eixe cap de setmana.
Al septembre, en el circuit de Monza vam parlar dijous al pit lane. Li vaig preguntar si Alonso guanyaria la carrera. Ell em va mirar, va somriure, creuà els dits i em va dir una frase màgica:'Difficile, è molto difficile'. Els dos sabíem perfectament que era només part d'un joc i que Alonso tenia moltes opcions de pujar al més alt del podi i evidentment, diumenge Alonso guanyà la carrera. En eixe moment començà el nostre ritual. Cada dijous Stella em busca pel pàdoc o el pit i repetim exactament el que férem a Monza. Sempre acaba amb el seu 'difficile, è molto difficile' i pel que sembla està funcionant. Alonso ja suma tres victòries i un podi...però encara resten dos carreres més. A Interlagos, com no, ho hem repetit. Dimecres em vaig oblidar i en vore-lo li vaig recordar que no havíem fet encara el ritual. Ell es va riure i digué: 'No pense fer-ho hui, hui no és dijous i no funcionarà'. Esta vegada l'objectiu és més complicat que mai. Fernando podria ser campió del món i tot i que en Ferrari no volen ni parlar d'exia possibilitat per si es gafa, les cartes ja estàn damunt de la taula.
Dijous, davant del box de l'Scuderia italiana, com mana la tradició, Stella va repertir el seu DIFFICILE, È MOLTO DIFFICILE.

No hay comentarios:

Publicar un comentario